Onze aanpak

We helpen jou om effectiever te adverteren. Ons advies baseren we op inzicht in markten en een grondige kennis van de media en zijn gebruikers. Effectief adverteren betekent voor ons het behalen van concrete, vooropgestelde doelstellingen: van het verhogen van naamsbekendheid en het verbeteren van een imago tot het activeren van doelgroepen en  het realiseren van verkoop. Met onze media hebben we zowel het bereik als de gerichtheid in huis om voor elke klant de juiste impact te realiseren. 

Over ons

We helpen jou om effectiever te adverteren. Ons advies baseren we op inzicht in markten en een grondige kennis van de media en zijn gebruikers. Effectief adverteren betekent voor ons het behalen van  concrete, vooropgestelde doelstellingen: van het verhogen van naamsbekendheid en het verbeteren van een imago tot het activeren van doelgroepen en het realiseren van verkoop. Met onze media hebben we zowel het bereik als de gerichtheid in huis om voor elke klant de juiste impact te realiseren.

We zitten nooit stil en zijn altijd bezig met wat nieuw is. Je kan altijd bij ons terecht met vragen. We zijn graag betrokken bij jouw projecten, we luisteren naar wat je te vertellen hebt en denken graag mee over de geknipte oplossing. Waar het voor ons in de kern om draait, is het maken van een onmiddellijke connectie met mensen. Een connectie die echt is, doelgericht en een duidelijke impact heeft. Het is een connectie die je op een vlotte manier maakt, op elk moment van de dag, het hele jaar door. 

En dat lukt ook écht dankzij de gediversifieerde Mediahuis-portefeuille: Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, De Standaard, Het Belang van Limburg, Jet, HEBBES.be, Jobat.be en vroom.be. Vertel onze experts wie jij wanneer en waarover wil bereiken. En ontdek samen de beste oplossing: kranten, websites, apps of huis-aan-huisbladen. Met Mediahuis Connect bereikt jouw boodschap de mensen om wie het jou te doen is. 

Sterke tools

Research

Mediahuis gelooft per definitie in knowledge sharing: het is de kern van ons bedrijf. Specifieke doelgroepen de juiste informatie presenteren op de manier die het beste past bij hun verwachtingen en behoeften. Een geslaagde campagne stopt niet bij publicatie. Meten is weten en onze research experts bij Mediahuis Connect kunnen je verschillende inzichten verschaffen in de connecties die jouw boodschap maakt met onze lezers en surfers.

Researchtools

Creative Lab

Creative Lab gaat verder dan de traditionele campagnes die in onze media verschijnen. Hun doel: van elke creatieve campagne een succes te maken. Creative Lab maakt de link tussen onze nieuwsmerken, jouw campagne en de consument. Je kan bij hen terecht voor wedstrijdformules, speciale advertentieformaten, native advertising, branded video content, longreads en veel meer.

Ontdek onze cases:

Content Connections

Content Connections is de custom content marketing cel van Mediahuis. Vanuit de kracht van jouw merk en de expertise van een innoverend mediabedrijf, vormt Content Connections dé crossmediale schakel tussen relevante content en het juiste doelpubliek.

Partnerships

Om onze missie te realiseren, halen we graag gemeenschappelijk voordeel uit slimme partnerships. Waarin het resultaat altijd meer is dan de som van de delen. Zo haal jij het grootste profijt uit je investering: jouw geïnvesteerde kennis resoneert op ons gediversifieerde klankbord met duizenden kijkers, lezers en luisteraars.

The Pool

The Pool is een crossmediaal platform voor adverteerders en agencies. Dit platform is een samenwerking tussen Mediahuis, Sanoma en SBS Belgium. Door de verschillende media (tv, magazines, digital, social, krant, …) van deze uitgevers te combineren, slaagt The Pool er in om creatieve projecten op maat te maken in overleg met de klant, het media agency en het creatieve bureau. The Pool is een single point of content voor al je nationale crossmediale campagnes. Het coördineert elk project van begin tot eind.

The Pool

Newsworks

Newsworks is een sectorinitiatief van de vier belangrijkste dagbladregies in België, die 12 ‘newsbrands’ vertegenwoordigen: de Persgroep Advertising, IPM Advertsing, Rossel Advertising en Mediahuis Connect (inclusief L’Avenir). Newsworks functioneert als het marketing- en reflectieplatform van de sector dat alle betrokken newsbrands ondersteunt en promoot.

Newsworks Belgium

Sectoriële partnerships

Binnen de markt van de rubrieksadvertenties werken we vaak samen met partners uit de verschillende markten en sectoren. Denk bijvoorbeeld aan het Autosalon, kunstbeurzen (Brafa, ...), het Vakantiesalon. ‘De dag van de tweedehandswagen’ is dan weer een initiatief dat in het leven geroepen werd door het vroom.be team en Federauto. 

Geïnteresseerd in een samenwerking?

Contacteer ons